Web design / Tvorba webové stránky.
Internet vládne světem jak je ostatně známo a Vy se pořád spoléháte pouze na tiskoviny? Nebo jste zjistili, že Vaše reklama není dostačující a potřebujete ji protlačit na internetovou virtuální platformu? Nebo nevíte jak by měla vlastně Vaše stránka vypadat?
Nevadí, rádi Vám pomůžeme s tvorbou microsites, osobních i firemních webových prezentací v responzivním designu. Pomůžeme Vám vymyslet nejlepší koncept pro Váš web či navážeme na případný už zajetý vizuál. V rámci grafického návrhu webových stránek dbáme na individuální přístup, budování společné spolupráce a pochopení požadavků klienta.
Účelem tohoto článku je přinést na světlo méně známé aspekty, které pomáhají, což usnadňuje proces návrhu. Vizuální kontext předpokládá použití snímků, barev, prostoru a dalších atributů, které budou odrážet představu webu. Například, pokud zadáte webové stránky věnované lázním a kráse, je zapotřebí aby bylo vidět horké kameny, svíčky, ručníky, květiny, láhve s kosmetikou a další fotografie v posuvníku či slideru nebo v záhlaví domovské stránky. Některé další ikony a symboly na webové stránce by také měly odrážet hlavní témata, aby návštěvník během několika sekund porozuměltomu, čeho se stránka týká.
Když vytvoříte vizuální kontext, je důležité se naučit zájmy svého publika a jeho hlavní zvláštnosti. To znamená, že byste měli znát věk, národnost, pohlaví a některé další charakteristiky, abyste porozuměli potřebám vaší komunity a vašich hlavních uživatelů.
Promluvme si tedy o komponentech, které by měl vizuální kontext zahrnovat, když ho začneme vytvářet. Rozlišujeme následující:
– Fotky související s účelem webové stránky
– Vyprávění prostřednictvím grafických prvků
– Atraktivní ikony
– Slogany, slova a fráze
– Infografika
– Vizuální vnímání
Vizuální vnímání je součástí smyslné přitažlivosti, takže je efektivnější než textový kontext, pokud jde o webové stránky. Lepší porozumění uživatelům přináší rychlejší pozitivní výsledky, takže získáte více návštěvníků, zájemců a nakonec i věrných zákazníků.
“Vizuální kontext pomáhá vyprávět příběh vašeho podnikání nebo vaší osobnosti v závislosti na účelu vašich webových stránek.”
Harry Williams
Vizuální kontext je důležitý pro počáteční zobrazení, když vaši cílový návštěvníci zadají vaše webové stránky. Pokud provozujete obchodní webové stránky, Váš branding bude hrát roli rozpoznatelného vizuálního kontextu. Ikony, snímky, design a další vizuálně přitažlivé prvky vytvářejí první dojem v krátkém časovém úseku, stačí několik vteřin.